Ruszyła kampania Samsung „LED Salonowy”. Jej celem jest wsparcie sprzedaży telewizorów Samsung LED TV oraz umocnienie pozycji tego producenta na rynku telewizorów LED w Polsce.
Hasło przewodnie kampanii to „LED Salonowy – władca płynności”. Tym, co wyróżnia Samsung LED TV serii 8, jest innowacyjny standard płynności i czystości odwzorowania ruchu – Clear Motion Rate. Te właśnie cechy obrazuje film, którego bohaterami są młode lwy. I nie była to komputerowa animacja, tylko sceny nagrane z udziałem dzikich zwierząt. Ekipa produkująca spot stanęła przed sporym wyzwaniem. Plan zdjęciowy wymagał specjalnych przygotowań, ponieważ zjawiły się na nim dwa lwiątka – Sara i Leon. O dobre samopoczucie aktorów dbał zespół treserów i opiekun lwów – Ludvik Berousek, który prowadzi hodowlę zwierząt występujących w filmach. Młode lwy będzie można zobaczyć na stronie internetowej www.ledsalonowy.pl oraz na telewizorach w punktach sprzedaży.
Zaawansowana technologia Clear Motion Rate 800 Hz oraz smukły design telewizorów Samsung LED TV serii 8 będą komunikowane w działaniach z zakresu ATL, BTL i PR. Samsung LED TV pojawi się też w reklamach prasowych, online i na outdoorze. Działania ATL będą prowadzone również we współpracy z producentem mebli Kler. Na potrzeby wspólnie prowadzonego konkursu na stronie internetowej pojawi się aplikacja, dzięki której będzie można umeblować wirtualny salon. Autorzy czterech najciekawszych aranżacji umeblują wnętrza swoich domów meblami z kolekcji Kler.
Za strategię kampanii „LED Salonowy” odpowiada Red8 Communications Group. Kreacją całości działań w Internecie zajmuje się agencja Red8 Digital/d. Genero, która odpowiada również za działania konkursowe. Materiały BTL przygotowała agencja Unlimited. Za działania public relations odpowiada agencja Euro RSCG Sensors, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/led-wkracza-na-salony